Mindenki használ telefont, minden cég munkatársai telefonálnak. Ki többet, ki kevesebbet, de elkerülhetetlen a sikeres működéshez.
Optimalizálni azonban ezt is kell, sőt, ez akár versenyelőnyt is jelenthet!
Egy alközpont segítségével egy cég saját, belső hívásai és kimenő hívásai elkülönülnek. A helyi forgalom ingyenes, a kimenő forgalmat pedig az alközponti vonal használója fizeti. De nem csak erre alkalmas egy fejlett rendszer: ennek segítségével pontosan lehet látni a hívások irányát és volumenét, így pedig nemcsak a munkavégzés hatékonyságára kaphatunk mérőszámot, de az igényeinket is pontosan ismerjük, így jobb konstrukciót tudunk kialakítani.
A legmodernebb alközpontok megfelelnek az elvárásoknak, legyen az gazdasági, technológiai vagy humán.
Csökkenhetnek a költségei
Növelheti hatékonyságát
Az Euronet több évtizedes tapasztalatai alapján az Asterisk alközponti megoldást ajánlja.
Az Euronet komplett alközponti megoldást szállít, szükség esetén felméri az igényeket és az alközpontot Call-, Contact Centerekhez integrálja, vagy együtt vezeti be ezeket, igény szerint.